معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
واحد تداركات

کارشناسان شاغل در واحد تدارکات:



نام و نام خانوادگی : غلامعباس ظفری

سمت: کارپرداز

تلفن داخلی :220


******************************************

نام و نام خانوادگی : سعادت پرتو

سمت: کارپرداز

تلفن داخلی : 220

*****************************************

شرح وظایف مسئول تدارکات
1. مدیریت خرید جهت بهره برداری و کاهش هدر رفتن اعتبارات و موجودی ها در انبار سازمان

2. پیش بینی خریداقلام مصرفی و غیر مصرفی موردنیاز ستادی و واحدهای تابعه براساس اعتبارات تخصیص یافته

3. برنامه ریزی و هماهنگی تهیه کالاها، ملزومات و وسایل مورد نیاز واحدهای زیربط

4. مشارکت در تجهیز مراکز جدید الاحداث

5. آموزش اصول و روشهای فرآیند خرید کالا به کارپردازان واحدهای تابعه

6. برگزاری استعلام بهای خرید کالا پس از تامین اعتبار

7. بررسی اسناد مربوط با خرید و تطبیق با آئین نامه ی مالی معاملاتی دانشگاه

8. تهیه گزارش از کالاهای نامرغوب و بلامصرف خریداری شده

9. نظارت بر تکمیل اسناد مالی تنظیم شده توسط کارپردازان واحدهای تابعه

10. پیگیری نواقص اسناد مالی تنظیم شده و صدور چک فروشندگان

11. مدیریت بر انجام امور تشریفات و پذیرایی جلسات ستاد با هماهنگی رئیس امور اداری

12. برقراری روابط سالم و مداوم با فروشندگان جهت خرید عاقلانه و رقابتی

13. پیگیری و پرداخت خرید انشعابات آب، برق، گاز و تلفن مراکز جدید الاحداث

14. محوطه سازی و دیوار کشی مراکز جدید الاحداث

15. پرداخت قبوض آب، برق، گاز، تلفن و عوارض نوسازی معاونت



شرح وظایف کارپرداز :

1. پیگیری و هماهنگی انجام خرید اقلام و اجناس مورد نیاز حسب دستور مقام مافوق و در چارچوب ضوابط خرید و کارپردازی

2. پیگیری اخذ استعلام بها در خصوص اقلام مورد نیاز از فروشندگان و تامین کنندگان معتبر

3. تلاش و دقت برای گزینش بهترین نوع کالا و مواد برای خریداری

4. تهیه نمونه کالا و ارائه به سرپرست مربوطه برای تطبیق با مشخصات آن

5. کسب آگاهی دقیق از مشخصات فنی و نرخ اجناس جهت حصول اطمینان از تطابق با مشخصات اقلام درخواستی

6. پیگیری و اقدام جهت حمل اجناس خریداری شده به انبار

7. تحویل اجناس خریداری شده به انبار و دریافت رسید

8. دریافت استعلام بها پس از تأمین اعتبار و دریافت تنخواه‌گردان لازم

9. تنظیم سند هزینه از اجناس خریداری شده برابر با فاکتور

10. ارائه اسناد و دریافت مجدد تنخواه‌گردان

11. واریز حساب تنخواه گردان پس ار اتمام مبلغ به حسابدار و جمعدار مربوط و در خواست تنخواه گردان مجدد

12. اقدام در مورد ثبت اجناس خریداری شده در دفاتر مربوطه

13. انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق

14. پرداخت قبوض آب، برق، گاز، تلفن و عوارض نوسازی معاونت

تاریخ به روز رسانی: 1402/02/05
تعداد بازدید: 16158
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:23
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آدرس : شهركرد، ميدان انقلاب، معاونت بهداشتي
كدپستي :         تلفن :32224591-038
دور نگار:32224492-038
behdasht@skums.ac.ir
تاریخ بروز رسانی 1402/12/29
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal